Holland Sport tekende vandaag alweer een mooie samenwerking, deze keer met Bodyvit. Vanaf de opening op 1 september mogen alle leden van Bodyvit gratis komen banenzwemmen in De Beeck. Eddy Bakker, manager exploitatie Holland sport, en Mischa de Jong, eigenaar Bodyvit, zetten met een grote glimlach een handtekening onder het contract.
De Jong: “De samenwerking past perfect in onze visie om iedereen individueel zo goed mogelijk te begeleiden om zijn eigen gezondheidsdoelstellingen te realiseren. Zwemmen en krachttraining gaan ontzettend goed samen.” De zwembeweging is erg goed voor de spiersouplesse. Dat geldt voor mensen van alle leeftijden, maar het meest voor ouderen bij wie de spierkracht en lenigheid afneemt. Bij Bodyvit is het vrije inloop dus zit je niet vast aan vaste tijden of lessen maar kun je komen sporten wanneer jou dat uitkomt.
Dat laatste past ook in de doelstelling van Eddy Bakker. Eddy Bakker: “Eén van onze doelstellingen is De Beeck voor elke Bergenaar een interessante locatie te maken waar sport en bewegen centraal staat. Onderlinge samenwerkingen zoals die met Bodyvit gaat daar zeker aan bijdragen. Ook voor de ouders van leszwemmers is de sportschool in De Beeck een mooie aanvulling. Hoe mooi om straks ouders de mogelijkheid te geven zelf ook te sporten terwijl hun kinderen zwemles volgen. Daar wordt toch iedereen blij van?”
Bodyvit is al jaren een instituut voor personal training, smallgroup training en lifestylebegeleiding in Bergen en omstreken. De sportschool met persoonlijke begeleiding is een groot succes en was al een tijdje klaar voor uitbreiding. In De Beeck opent Bodyvit na de zomer een fonkelnieuw en eersteklas fitnessparadijs van 600m2 waar je met of zonder afspraak kunt trainen. In de nieuwe gym kun je straks ook terecht bij een fysio- of een manueeltherapeut, een masseur en een diëtist. Zwemmen, fitness, trainingen, herstel en advies: je vindt straks alles op het gebied van vitaliteit op één plek in het nieuwe sportcentrum.

Donderdag 12 mei hebben Vincent Thijssen, directeur Holland Sport Bedrijf, en Mariska Bom, eigenaar van Fit4Lady Bergen, een overeenkomst getekend voor samenwerking in sportcentrum De Beeck. Vanaf 1 september 2022 zullen Mariska en haar team hun activiteiten plaats laten vinden in ons nieuwe sportcentrum in Bergen.
Vincent Thijssen geeft aan dat hij enorm content is dat Fit4Lady haar bedrijf hier wil vestigen. “Mariska Bom en Fit4Lady hebben al jaren een zeer goede reputatie in Bergen en brengen honderden leden mee. Samen met de 400 zwemleskinderen waaraan Zwemschool Beeck Bergen zwemles geeft, zal De Beeck gelijk vanaf de opening een mooi aantal sporters mogen ontvangen,” aldus Vincent Thijssen. “Ook is het aanbod van Fit4Lady in ons pand ideaal voor wachtende moeders om tijdens de zwemles aan hun fitheid te werken. In 30 minuten ben je rond!”

Delen