Contact   |   Volg ons Facebook
Volg ons Facebook

Vragen over zwemlessen

  • Heeft u een vraag over de zwemlessen? Lees eerst onderstaande vragen en antwoorden even door! Staat uw vraag er niet bij? Mail dan naar zwemzaken-debeeck@hollandsportbv.nl.
  • Heeft u een specifieke vraag voor de administratie (inschrijvingen, betalingen, wijzigingen van lesgroep), mail dan naar debeeck@hollandsportbv.nl.

Vragen en antwoorden

1. Moet ik mijn kind afmelden bij zwemles als hij/zij een keer niet kan komen of ziek is?

2. Kan ik de zwemles inhalen als mijn kind ziek is?

  • Volgt uw kind groepsles? Dan kan dit NIET, Wanneer uw kind niet naar de zwemlessen kan komen wegens ziekte, lichamelijke beperkingen of gezondheidsrisico's voor uw kind of andere deelnemers, dient u dit tijdig te melden. De eerste twee zwemlessen zijn voor uw eigen risico, daarna wordt het tegoed bevroren. In overleg met onze administratie kunnen eventuele andere lessen worden ingehaald.
  • Volgt uw kind privéles? Dan kan dit WEL (afspraak via zwemzaken-debeeck@hollandsportbv.nl)

3. Kan ik het abonnement stopzetten als mijn kind een aantal weken niet kan komen vanwege ziekte/zeer of even tijdelijk wil stoppen met zwemles?

JA, dat kan.

  • Wanneer u het abonnement wilt stopzetten, wordt het tijdelijk bevroren. Wilt u de lessen weer hervatten, dan kan dat in overleg met de administratie. Zowel het stopzetten als het hervatten, regelt u via debeeck@hollandsportbv.nl.
  • Wanneer uw kind niet naar de zwemlessen kan komen wegens ziekte, lichamelijke beperkingen of gezondheidsrisico's voor uw kind of andere deelnemers, dient u dit tijdig te melden. De eerste twee zwemlessen zijn voor eigen risico, daarna wordt het tegoed bevroren. In overleg met onze administratie (debeeck@hollandsportbv.nl) kunnen eventuele andere lessen worden ingehaald.

4. Moet ik het pasje inleveren na het afzwemmen of als mijn kind tijdelijk stopt met zwemles?

NEE. Het pasje mag u houden, dit blijft uw bezit. Het abonnement staat op non-actief en zodra u zich weer wilt aanmelden voor zwemles of een andere activiteit bij De Beeck, wordt uw pasje weer geactiveerd.

5. Zijn er zwemlessen in de vakanties?
  • Tijdens de korte schoolvakanties gaan de zwemlessen WEL door.
  • Tijdens de zomervakantie zijn er in de tussenliggende vier weken GEEN reguliere zwemlessen. WEL zijn er zomerzwemlessen, hier kunt u zich apart voor inschrijven.

6. Op welke feestdagen wordt er geen zwemles gegeven?

Zwemschool De Beeck Bergen is gesloten op:

Nieuwjaarsdag, 1e en 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag, Sinterklaas avond (5 december vanaf 18.00 uur), Kerstavond (vanaf 18.00 uur), 1e en 2e Kerstdag en Oudejaarsavond (vanaf 18.00 uur). Op deze gemiste lessen c.q. activiteiten wordt géén restitutie verleend aangezien het gemiddelde maandbedrag hier al rekening mee houdt (zie onze Algemene Voorwaarden).

7. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

  • Om te voorkomen dat er ten onrechte nog deelnamegeld voor de nieuwe maand van uw rekening wordt afgeschreven, dien je vóór de 23e van de maand, óf direct na ontvangst van de afzwembrief, de lessen c.q. activiteiten bij onze administratie op te zeggen. Dit kan schriftelijk of middels e-mail naar debeeck@hollandsportbv.nl. De opzegging gaat in vanaf de 1e dag van de volgende maand.
  • Ná het afzwemmen stopt het lidmaatschap NIET automatisch. De meeste mensen kiezen er namelijk voor om met een vervolgdiploma verder te gaan. Mocht uw kind niet doorgaan met zwemles na het behalen van zijn/haar diploma, dan kunt u dit aangeven bij het afzwemmen.

8. Kan ik wisselen van les (van groeps- naar privéles of van privéles naar groepsles)?

JA dit is mogelijk.

  • Van groepsles naar privé les wisselen kan altijd.
  • Van privé les naar groepsles wisselen kan, maar alléén aan het begin van de maand.

Wij hopen dat wij u met bovenstaande informatie verder hebben kunnen helpen. Zit uw vraag hier niet tussen? Dan kunt u deze stellen via de mail: zwemzaken-debeeck@hollandsportbv.nl.